Bezorgen en afhalen

  • Standaardbezorging

    Onze standaardbezorging wordt afgehandeld door onze partner PostNL. Op
    werkdagen voor 14.30 besteld, is de volgende werkdag geleverd. Tijdens het
    afrekenen heeft u de keuze om uw bestelling op een gekozen dag af te laten
    leveren. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om uw bestelling af te laten
    leveren bij een pakketpunt van PostNL.

  • Afhalen

    Maak hiervoor een afspraak. Kies eerst bij je bestelling voor afhalen.

  • Verzendkosten

    • Bestellingen tot € 50,00 -> € 5,95
    • Bestelling vanaf € 50,00 -> Gratis
    • Afhalen bij Alpha Ventilatie -> Gratis

Veelgestelde vragen

Hoe snel kan ik mijn bestelling afhalen? 

Je ontvangt een e-mail zodra jouw bestelling klaarstaat om afgehaald te
worden. Het is niet mogelijk om een bestelling zonder deze bevestiging af te
halen, dus houd je e-mail goed in de gaten.

Wat als ik niet thuis ben? 

Als er niemand aanwezig is op het opgegeven adres bij de bezorging, kan
de zending naar een nabijgelegen adres of een ophaalpunt worden gebracht. Je
wordt altijd geïnformeerd over de status van je bestelling. Bij levering met
onze eigen logistieke service proberen we je telefonisch te bereiken.

Kan ik zelf een dag kiezen? 

Je pakket wordt in eerste instantie de volgende werkdag bezorgd, mits
alle artikelen op voorraad zijn. Als de bestelling met PostNL is
verzonden, kun je via de PostNL-app of klantenservice mogelijk het
bezorgmoment aanpassen. Bij levering met onze eigen logistieke service proberen
we contact met je op te nemen.

Ik heb nog niks ontvangen, hoe zit dat?

Als je je bestelling nog niet hebt ontvangen, kunnen er verschillende redenen zijn:

  • Het product is momenteel niet op voorraad en wordt binnenkort aangevuld.
  • De bestelling is al verzonden, maar er is vertraging bij de vervoerder.
  • De bestelling is nog niet betaald; zonder betaling wordt de bestelling in de wacht gezet.
  • Je kunt de status van je bestelling altijd controleren via de track-en-tracécode die we per e-mail hebben gestuurd. 

In de track en trace staat dat het al bezorgd is, wat nu?

Als in de track en trace staat dat je bestelling al is bezorgd, maar je hebt deze nog niet ontvangen, volg dan deze stappen:

  • Bekijk of het bij je buren bezorgd is.
  • Neem contact op met de vervoerder.
  • Als je het probleem niet kunt oplossen, neem dan contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen.
  • Bel ons

    Sneller geholpen worden? Bel ons!

    Bel naar: 088-1238700 
  • Stuur een e-mail

    Wij antwoorden binnen 24 uur.

    Email sturen 
  • Kom bij ons langs

    Kom gerust bij ons langs. Let op: dit is alleen mogelijk op afspraak.